Copywriting Jak Zacząć?

Jeśli interesuje Cię copywriting, być może zastanawiasz się, jak zacząć. Pierwszym krokiem jest szukanie pracy. Oznacza to znalezienie klienta i referencji. Jest jednak kilka ważnych rzeczy, które powinieneś wiedzieć. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się o tych krokach i jak zacząć pracę jako copywriter.

Zacząć pracę jako copywriter

Jeśli jesteś zainteresowany pracą jako copywriter, jest kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć o branży przed rozpoczęciem pracy. Copywriterzy są zwykle samozatrudnieni, więc muszą być w stanie zmotywować się i spełnić kilka terminów. Możesz również rozważyć specjalizację w konkretnej branży. Na przykład, jeśli jesteś zainteresowany w pisaniu o opiece zdrowotnej lub kwestii prawnych, można rozważyć dołączenie do firmy copywriting, który specjalizuje się w tych dziedzinach.

While może nie trzeba mieć twórczy stopień pisania do pracy jako copywriter, będziesz chciał rozwijać silne zrozumienie, jak przekonać czytelnika do podjęcia działań. Możesz to zrobić czytając kopię z innych udanych copywriterów i studiując ich przykłady. Jeśli nie masz strony internetowej, można zacząć małe pisząc opisy e-maili dla klientów.

A copywriter powinien również nauczyć się ins i outs z programów do przetwarzania tekstów. Podczas gdy Microsoft Word jest najbardziej popularnym programem do copywritingu, będziesz chciał przyzwyczaić się do nauki innych programów. Ważne jest również, aby nauczyć się właściwego sposobu korzystania z czcionek, rozmiarów i innych opcji formatowania.

Znalezienie pracy

Jednym z najlepszych sposobów, aby wylądować pracę w copywritingu jest przez skierowania. Skierowanie uratuje Cię od zgiełku branży sprzedażowo-marketingowej i da Ci reputację godnego zaufania copywritera. Dodatkowo, polecenie pokazuje Twój profesjonalizm. Klienci lubią pracować z szanowanymi i doświadczonymi pisarzami.

Copywriter musi mieć silne umiejętności pisania i zdolność do szybkiego uczenia się wielu branż i tematów. Powinni również mieć dużą ciekawość i być w stanie wskazać istotne dane. Pisanie jest bardzo kreatywnym zawodem, a copywriterzy mogą znaleźć inspirację w prawie każdym temacie. Rozwijanie swoich umiejętności pisania i wyświetlanie portfolio pisania pomoże Ci znaleźć odpowiednią pracę.

Networking to kolejny doskonały sposób na znalezienie pracy w copywritingu. Możesz połączyć się z osobami w branży, aby uzyskać wywiady informacyjne i wskazówki dotyczące kariery. Możesz również dołączyć do swojego stanu rozdział American Marketing Association, aby dowiedzieć się więcej o polu i znaleźć lokalne możliwości pracy. Marketingowcy są społeczne i często wiedzą kolegów, którzy są zatrudnianie copywriters.

Getting klienta

Znalezienie klientów dla swoich usług copywriting jest ważną częścią swojej kariery copywriting. Podczas gdy referencje są ważne, nie są one gwarancją. Musisz być wytrwały, pewny siebie i mieć dobry styl komunikacji, aby przyciągnąć klientów. Musisz również dobrą ilość szczęścia.

Gdy zbliżasz się do potencjalnych klientów, zawsze natknąć się jako profesjonalny, przyjazny i przystępny. Nie powinieneś natknąć się jako nachalny lub natrętny. Istotne jest również, aby być uczciwym i szanować ich czas. Nawet jeśli podchodzisz do potencjalnego klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, najlepiej upewnij się, że odpowiedziałeś na jego pytania, zanim wyślesz mu propozycję.

Portale społecznościowe online to świetne miejsca do znalezienia potencjalnych klientów. Dołącz do LinkedIn, sieci społecznościowej należącej do firmy Microsoft. Aktywni członkowie aktywnie poszukują połączeń, więc upewnij się, że twoja strona profilowa zawiera informacje świadczące o twojej wiedzy. Im bardziej będziesz aktywny na tych stronach, tym więcej klientów będziesz w stanie wygenerować. Stworzenie markowej strony na Facebooku to kolejny sposób na zaistnienie w sieci. Poprzez zamieszczanie cennych informacji, pokażesz potencjalnym klientom, że jesteś ekspertem copywriter.

Uzyskanie referencji

Uzyskanie referencji, gdy copywriting jest ważną częścią każdej udanej kampanii reklamowej. Musisz kopię, która jest odpowiednia, aktualne, i gramatycznie poprawne. To również musi być ukierunkowane na docelowych odbiorców. Jeśli chcesz, aby uzyskać kopię prawo, sprawdzić referencje copywriter rozważa zatrudnianie.

Jedną z najważniejszych cech w dobrym copywriter jest w stanie jasno wyjaśnić fakty. Będziesz chciał pracować z kimś, kto ma doświadczenie z produktem lub branżą, w której sprzedajesz. Copywriter z doświadczeniem w branży będzie najlepszym wyborem dla B2B copywriting. Bez doświadczenia w branży wielu pisarzy popełnia podstawowe błędy, które zagrażają konwersji.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *