W świecie marketingu artykułów, wiedza o tym, jak napisać wstęp do artykułu, może pomóc Ci poprawić sprzedaż i zaangażowanie czytelników. Wspaniałe wprowadzenie do artykułu może również pomóc Ci zdobyć reputację znakomitego pisarza. Choć może to brzmieć jak skomplikowany proces, wprowadzenie do artykułu jest w rzeczywistości dość proste. Oto kilka wskazówek dotyczących dobrego wprowadzenia do artykułu.
Pisanie listu zapytań
Podczas pisania listu zapytań do artykułu, istnieją trzy kluczowe części, które musisz zawrzeć. Pierwszy akapit powinien zawierać haczyk, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, a drugi i trzeci akapit powinny zarysować resztę artykułu. Te akapity powinny zawierać tytuł książki, liczbę słów, gatunek i proponowane źródła.
Listy zapytań powinny być zwięzłe, z jedną lub dwiema stronami i jednocalowymi marginesami. Ton powinien być szczery, ale nie powinien być słodki lub przesadnie humorystyczny. List z zapytaniem powinien również zawierać Twoje imię i nazwisko, nazwisko redaktora lub agenta oraz ich dane kontaktowe.
Tworzenie konspektu
Konspekt jest pomocny z wielu powodów. Może pomóc ci zorganizować swoje pomysły. Konspekty mogą być proste lub niezwykle szczegółowe. Najbardziej przydatne są te, które zawierają główną myśl każdego akapitu i ujmują istotę referatu. Należy jednak używać ich ostrożnie, ponieważ zbyt wiele szczegółów może ograniczyć użyteczność artykułu.
Zarys powinien zawierać wezwanie do działania, podsumowanie i wszelkie inne istotne informacje. Oprócz zapewnienia ostatecznego wyniku, może on również pomóc w procesie redagowania. Upewnij się, że używasz odpowiednich nagłówków i linków wewnętrznych.
Tworzenie mocnego pierwszego zdania
Jeśli planujesz napisać artykuł, pierwsze zdanie powinno zaciekawić czytelnika tym, co masz do powiedzenia. Pierwsze zdania są jak przesłuchania. Muszą otworzyć pętlę w umyśle czytelnika, która zachęci go do przeczytania dalszej części Twojego artykułu.
Dobre zdania otwierające są sugestywne i konkretne, pozwalają czytelnikowi wyobrazić sobie kierunek, w którym zmierza historia. Muszą zaintrygować czytelnika, sprawić, że będzie chciał czytać dalej i wzbudzić emocje. Przekonujące zdanie otwierające może być czymkolwiek, od intrygującej myśli do osobistej anegdoty.
Tworzenie mocnego zakończenia
Jest kilka ważnych czynników do rozważenia przy tworzeniu mocnego zakończenia podczas pisania artykułu. Po pierwsze, konkluzja powinna przekazywać informacje. Powinna być również interesująca i wciągająca. Użyj osobistych historii lub ciekawych faktów, aby utrzymać zainteresowanie czytelników. Konkluzja musi również wywrzeć silny wpływ.
Konkluzja nie powinna być przemyśleniem. Powinien przypominać czytelnikowi o tym, co jest celem Twojego artykułu, i sprawić, że będzie on kiwał głową w zgodzie. Nawet jeśli nie przekonuje czytelnika do siebie, powinno skłonić go do refleksji i zastanowienia. Poświęcając czas na napisanie mocnej konkluzji, możesz sprawić, że twoi odbiorcy będą zastanawiać się nad tym, co napisałeś.
Wreszcie, twoja konkluzja powinna sprawić, że czytelnik poczuje się usatysfakcjonowany i udowodnić twój argument. Aby poprawić swoje pisanie, możesz spojrzeć na przykłady dobrych wniosków. To pomoże Ci ocenić własną pracę i pomoże Ci ją ulepszyć. Co więcej, skłoni Cię do zastanowienia się nad punktami, które przedstawiłeś.
Dodanie informacji o autorze
Dodanie informacji o autorze do artykułu jest podstawowym wymogiem publikacji. Pozwala czytelnikom na kontakt z autorem oraz instytucją, w której przeprowadzono badania. Afiliacja jest zwykle wymieniana po nazwisku autora i powinna być wyraźnie oznaczona literą nadrzędną lub cyfrą. Format afiliacji jest podyktowany wytycznymi czasopisma.