MPM to znana i ceniona przez Polaków, rodzima marka oferująca sprzęt AGD. Po 30 latach obecności na rynku firma przechodzi rebranding, który wprowadza nie tylko nowe elementy graficzne loga, ale także zmienia podejście do oferty i klienta.
Ważne zmiany u polskiego producenta sprzętu AGD
Wieloletnia historia i tysiące domostw wyposażonych w sprzęt MPM
MPM to polska firma powstała w 1989 roku. Siedziba producenta mieści się w Milanówku, a centrum logistyczne w Żyrardowie. Produkty firmy dostępne są w ponad 20 europejskich krajach. O ile na początku oferowano głównie sprzęt z kategorii małego AGD, aktualnie dostępne są także urządzenia MDA, a więc sprzęt wolnostojący i do zabudowy. Produkty MPM cieszą się znaczącą popularnością i bardzo często goszczą w rankingach najlepiej sprzedawanych w Polsce produktów do kuchni, domu i łazienki. Są także bardzo chętnie wybierane przez branżę deweloperską, która na szeroką skalę wyposaża swoje obiekty w sprzęt kuchenny MPM.
Zmiany szansą na rozwój
MPM, mimo silnej i stabilnej pozycji na rynku, przeszedł niedawno metamorfozę. Znane już czerwone logo odchodzi lamusa. Rebranding obejmuje zmianę kolorystyki, a także znaku towarowego. Jest minimalistycznie, ale o wiele nowocześniej. Choć trzyliterowy skrót pozostał, to przedstawiono go w odmienionej formie. Litery są smukłe i opływowe. Granatowy kolor dobrze kontrastuje z seledynowym tłem. To dynamiczne połączenie, które z pewnością trafi w gusta młodszych odbiorców. Producent ma bowiem w planach zwiększyć udział sprzedaży wśród nowych pokoleń wkraczających w dorosłe życie.
Twój perfekcyjny moment!
Nowe logo to nie wszystko. Marka postawiła także na implementację nowej filozofii. My Perfect Moment to hasło, które ma kojarzyć się z Twoimi ulubionymi chwilami. Może to być przygotowywanie rodzinnego posiłku w nowoczesnej kuchni albo picie kawy czy herbaty zaparzonej z pomocą funkcjonalnego ekspresu czy czajnika MPM. Choć na co dzień nie zwracamy na to uwagi, wiele zadań wykonywanych każdego dnia z użyciem sprzętu AGD kojarzy się z różnymi emocjami, które marka chce podkreślić.